bobjuice  

Go Back   bobjuice > Search Forums

Showing results 1 to 20 of 20
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Rafealsinz
Forum: coffee shop 16-08-2017, 12:52 AM
Replies: 7
Views: 3,102
Posted By Rafealsinz
i did one, not sure it worked? maybe because i'm...

i did one, not sure it worked? maybe because i'm not at 20 posts hmm , will check when i am :)
Forum: Adam and The Ants 16-08-2017, 12:40 AM
Replies: 24
Views: 3,185
Posted By Rafealsinz
THIS...is one of my fave live shows of Adam! i...

THIS...is one of my fave live shows of Adam! i wasn't there but i have a copy, the sound is amazing.
Forum: downloads (bands) 16-08-2017, 12:38 AM
Replies: 2
Views: 621
Posted By Rafealsinz
This was EPIC!! :)

This was EPIC!! :)
Forum: Adam and The Ants 16-08-2017, 12:36 AM
Replies: 9
Views: 1,524
Posted By Rafealsinz
Probably not since we are so late to the party...

Probably not since we are so late to the party :(..hope so tho
Forum: Adam and The Ants 16-08-2017, 12:33 AM
Replies: 4
Views: 649
Posted By Rafealsinz
that screen tho ...... :P

that screen tho ...... :P
Forum: Adam and The Ants 16-08-2017, 12:33 AM
Replies: 4
Views: 649
Posted By Rafealsinz
The official one is now on youtube :)

The official one is now on youtube :)
Forum: downloads (bands) 16-08-2017, 12:23 AM
Replies: 5
Views: 804
Posted By Rafealsinz
saw the manics in Aberdeen few years back, in the...

saw the manics in Aberdeen few years back, in the music hall, its really small and the sound was AMAZING..i couldn't hear for days after !
Forum: Oasis 16-08-2017, 12:21 AM
Replies: 1
Views: 670
Posted By Rafealsinz
ooh fab!

ooh fab!
Forum: members' mixes 16-08-2017, 12:18 AM
Replies: 9
Views: 3,080
Posted By Rafealsinz
damn didn't look at the date :O

damn didn't look at the date :O
Forum: downloads (dj) 16-08-2017, 12:15 AM
Replies: 5
Views: 1,648
Posted By Rafealsinz
will have to have a listen...when i can !! (soon...

will have to have a listen...when i can !! (soon hopefully) :)
Forum: downloads (dj) 16-08-2017, 12:14 AM
Replies: 5
Views: 1,648
Posted By Rafealsinz
Talking omg memorieeees..used to like a wee bounce...

omg memorieeees..used to like a wee bounce :heart:
Forum: Adam and The Ants 16-08-2017, 12:01 AM
Replies: 17
Views: 2,934
Posted By Rafealsinz
saw bits and bobs of this on youtube, looked...

saw bits and bobs of this on youtube, looked amazing!
Forum: downloads (bands) 15-08-2017, 11:59 PM
Replies: 2
Views: 552
Posted By Rafealsinz
i really liked the first 3 albums , then it just...

i really liked the first 3 albums , then it just got boring...meh
Forum: Smiths 15-08-2017, 11:58 PM
Replies: 6
Views: 1,557
Posted By Rafealsinz
thanks!

thanks!
Forum: Adam and The Ants 15-08-2017, 11:57 PM
Replies: 18
Views: 1,605
Posted By Rafealsinz
oh cant wait !

oh cant wait !
Forum: Adam and The Ants 29-05-2017, 09:20 AM
Replies: 7
Views: 952
Posted By Rafealsinz
I was also at Ediburgh and Glasgow gigs this...

I was also at Ediburgh and Glasgow gigs this month, and omg he is absolutely top of his game at the minute, sound is great, band is amazing his voice is even better with time, he rocked the place. I...
Forum: coffee shop 27-05-2017, 11:16 PM
Replies: 1,007
Sticky: Say hello
Views: 121,055
Posted By Rafealsinz
Ooohh another Ant Warrior!!! helooooo...

Ooohh another Ant Warrior!!! helooooo :heart::heart: :D
Forum: coffee shop 27-05-2017, 11:15 PM
Replies: 7
Views: 3,102
Posted By Rafealsinz
helpful ty :)

helpful ty :)
Forum: coffee shop 27-05-2017, 11:14 PM
Replies: 114
Sticky: Happy Mondays
Views: 17,434
Posted By Rafealsinz
Talking That post from mike would be an excellent profile...

That post from mike would be an excellent profile pic for facebook :banana:
Forum: coffee shop 24-05-2017, 08:14 PM
Replies: 1,007
Sticky: Say hello
Views: 121,055
Posted By Rafealsinz
Hi, im Nikki, so excited to have found this...

Hi, im Nikki, so excited to have found this lovely place im really really into Adam Ant ...for like forever...:heart:
Showing results 1 to 20 of 20

 

All times are GMT +1. The time now is 08:58 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
brought to you by sheer magic